Retour sturen of Ruilen?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd*.

*Stuurt u een deel van de order retour dan wordt alleen het aankoopbedrag van de geretourneerde producten vergoed en niet de verzendkosten.

Enkel de kosten voor het retour zenden van uw huisadres naar ons zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u het retourformulier invullen dat u ontvangen heeft bij uw orderbevestiging (tevens te downloaden bovenaan deze pagina). Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten.


VERGEET NIET BOVENSTAAND FORMULIER MEE TE STUREN (EN HIEROP UW ORDERNUMMER IN TE VULLEN) BIJ UW RETOUREN.

Ruilen?

Dat kan door het product retour te sturen dat u wilt ruilen en het nieuwe product weer te bestellen op de website. Het aankoopbedrag wordt zo snel mogelijk (meestel binnen 3-4 werkdagen) retour gestort op uw rekening. Daarna (of al eerder) besteld u de nieuwe producten.

Klachten?

Heeft u een klacht? Dan vragen we u deze bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@gordelspecialist.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.